2015

Ensimmäisen kerran tänä vuonna pääsimme tänne 10.1.2015.Jäät niukinnaukin kestävät. Olimme myös yötä. 

27.1.2015

Saavun illalla tänne tarkoituksenani viettää muutama rauhallinen päivä yksinäisyydessä. Minulla on merkkipäivä.



Ke 28.1.2015


Tänään on merkkipäiväni. Toivottavasti olen tullut aikuiseksi vihdoin viimein. Yksinäisyys sosiaalisen työn tekijälle on elinehto. En olisi halunnut muunalaista syntymäpäivää. Tässä iässä osaa arvostaa myös omaa hyvinvointiaan terveellä tavalla. Aina ei tarvitse miellyttää. Juhlia tulee, ja niitä on meillä ollut viime aikoina usein. Kavereita ja sukulaisia pyydetään sitten kylään joko kaupunkiin tai tänne saareen sitten pienemmillä porukoilla. Mieheni merkkipäivää vietettiin myös täällä.

Saan olla onnellinen tähänastisesta elämästäni. Olen kiitollinen siitä mitä minulla on. Toivon ainoastaan terveyttä läheisilleni ja sen jälkeen itselleni.

Minua on muistettu monin tavoin, vaikka en juhlia järjestäkään. Tässä tilanteessa huomaa, kuinka rakastettu on saanut olla.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Paarma-ansa